Lilla magen gör så ont!

Favorit i repris! Mamma bestämmer sig för prommenad och klär på barnet sin varama nytvättade overall, ligger på säkra sidan och tänker ta henne i bärselen. På med jacka och stövlar, i med den sömniga babyn och KRÄKS!!!
FAN FAN FAN!!! Jag ger inte upp för det! På med torra men tuna overalen och ner med åkpåseoch napp. Fram och tillbaka på Nyforsgatan med gnällisen tills hon sover och sen en prommenad på 40minuter tills hon vaknar med ett skrik!

BVC ringde tillbaka nyss och jag fick berätta lite om Louise. Dom ville ge oss en läkertid utöver 3 mån-kollen som hon har i morgon. Ska fortsätta med komjölksfritt också. Hon måste få sova längre stunder snart. Igår kväll ramlade jag och krockade med väggen en gång och allt blev suddigt framför mig flera gånger. Förstå om jag tappar Louise! Jag kan inte anpassa mig till att sova en kvart, vakna 5 minuter, sova en halv timma, vakna fem minuter...det blir vaaaaaaaaaaaaaaaaken för mig.
Hon skrek som en galning innan hon somnade igår. Sen sov hon! 4 timmar!!! Underbart! För mig är det nu mera=mirakel! Sen sov hon två till efter en kort mat paus! Detta trots att hennes mage var hårdare och mullrade mer än någonsin! Hon har väldigt ont idag också, och hon skriker. Nu sover hon. Tur att hon kan det, så hon får en vila från det onda. Ingenting gör henne glad idag.

Varför kan inte min lilla älskling få må bra? Hoppas vi kan hjälpa henne snart! Problem med magen brukar vara över helt vid 3 månader. Så det är ingen vanlig spädbarnskolik. Det är nog allergi. Jag tror det.

Idag är det tre månader sedan Louise kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0