Inget läsvärt idag

Inte så mycket att skriva. Jag är trött men får inte ro att vila när Louise sover. Äckligt trött igen. Hoppas på en skön natt och en bättre dag imorgon nu. Hon har fått rösten tillbaka, lite hes fortfarande men hon är glad att kunna skrika på riktigt igen verkar det som. Hon sover och sover vakan en timma mellan lurarna och fixar lite blöja, lite umgås, lite skrika och äta. Som en bebis ska vara. Gör vad jag kan för att undvika att hon använder halsen för mycket så det blir mycket dammsugare, tuttar och bärsele. Imorgon tror jag att jag ska ta ut henne för lite luft. Det är bra för immunförsvaret. Hon fick ett kort bad imorse. Får inte bli kall. Ingen risk i vårat badrum är det nog 25 grader när man har dörren stängd så där kan hon vara naken. Nu ska jag lägga mig på soffan. Vara lat. Malin har varit här och fikat småkakssmulor med mig. Trevligt. Tänker akta oss för svininfluensan lite extra nu. Egentligen behöver vi ju inget annat än varandra. Bra att David har bil till jobbet slipper han sitta på bussen och bli smittad. Nej tack till sjuk bebis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att hon är bättre nu :)



Ja, man behöver lugna dagar ibland också.. Dagar då man inte gör så mycket, man bara slappar :)

2009-11-04 @ 17:07:09
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0