Fan vad trött jag är idag!

Vi somnade sen. Efter 06 någongång och sov till strax före 09. Nattsömn? Känner mig skaplig dock. Står på benen och har fått lite gjort iallafall. fick David att gå med en dammtrasa och dutta lite medans han hade louise i selen. Haha. Är så där tröttbultande i hela kroppen, gråtfärdig, irriterad och stressad. Finns inte så mycket att skriva om idag, inte heller något värt att skriva. Hade ju tänkt ta lite "egentid" mellan 10-12 och gå till stan men jag hade inte hunnit det, ville heller inte. Jag strök, duschade, åt frukost, ammade och sånt istället.
Nu väntar jag på att Louise ska vakna så jag kan amma innan jag går och handlar köpfika tills imorgon. Det tänkte David att jag nog skulle tycka vara kul att få gå och handla lite. fast egentligen vill han nog åka själv till maxi eller något så bilen inte blir oanvänd idag. Det vore ju illa...men jag vill nog gå. Hur det än blir så ska louise inte med. Jag har under 200kr på kortet. Illa eller hur? Pinsamt. 
När jag la upp Louise på mitt bröst efter amningen inatt(imorse) då kräktes hon ut mjölk och det rann på min hals, mitt bröst och mina axlar plus att hon la sin kind i det, vände på huvudet och somnade. Väcker man för att torka då? Nej, man sover i kräkset. Usch. Har alltså fårr en kort äcklig livsnödvändig natt här tidigt på morgonen. Nu får jag det att låta som att vi inte hade sovit något innan men det hade vi. Hon vaknade strax före 04 ju och jag somnade strax efter 01, där mellan två amningar. hann till och med drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0