Fika i TV-soffan

Nu har folket varit här på fika. Louise sov sött i sin säng en stund när dom kom och lät mammis njuta av varmt kaffe. Inte väcker man Louise när som sover i spjälis, no, no!  Sen vaknade hon iallafall och charmade slälken som vanligt. Jag tycker att skillnaden mellan träff med Davids sida och med min sida är ganska stor. Kommer mitt gäng och hälsar på stänger man av tv och dator och fikar. Kommer Davids gäng sätter man sig vid dator och tv och fikar. Det förklarar ju våran tv konflikt kan man säga. Vi får se till att Louise inte blir nån tv-nörd tycker jag. Nu ska jag fixa köttfärssås. Louise har däckat. David smet iväg med bilen såklart. Man kan inte låta en stackars bil stå ensam i det mörka garaget hela dagen.

Angelina, Yllka och Louise som bara vill titta mot tvn(som sin far)

Rullar omkring på golvet och underhåller oss med sin sång
Latar sig med Pappa, man måste ju ta igen sig lite ibland! Lite mätt i magen. Snart kommer en pizza upp.

Ombytt för tredje gången idag, flyger omkring och spanar in världen från nya höjder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0