Förkylning?

Hon har inte låtit mycket men när hon låter...usch! Fy så hes hon är. Hon har sovit nästan hela förmiddagen men det brukar hon ju. Pratade med bonusmormor som jobbar med sjuka småbarn hon säger att det är väldigt vanligt att en förkylning börjar med heshet. Hoppas verkligen hon slipper snor och hosta. Tänk om hon har svininfluensan! Jag har precis tagit en dusch. Ingen jag gör dagligen längre, det är sant. Ett sånt äckel jag blivit. Passade på när hon var nyvaken och lättroad. Idag får hon som sagt ha allt på sitt sätt. Vill hon ha dammsugaren på får hon det, vill hon tutta mycket får hon, vill hon åka sele får hon bara hon låter bli att skrika med sin klena röst. Jag får gå ut och ta lite luft när David kommer hem. Louise vill sova, sova, sova. Det är bra, då kanska hon blir bättre fort. Det är skönt att hon verkar oberörd av hesheten. Nu åker mamma...jag vill också! Kanske blir en charter för oss om ett år, fast en lite närmre destination så det går att flyga med Louise. Tillbaka till nynna och bära barn...

Kommentarer
Postat av: Pety

tack så jättemkt :) å tack detsamma! :D

2009-11-03 @ 16:36:50
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0