Hemma

Inte så mycket värt att blogga på dessa dager, vi är ju bara hemma och aktar oss. Shit vad jag saknar att gå runt på stan och gå på fik, träffa kompisar...men det känns inte rätt nu när det smittas så mycket. Kanske ska jag gå ner på lördag. David har lovat att vara hemma med Louise mitt på dagen då ska jag göra något skönt blir ett bad, en långpromenad eller shopping. Fick en liten peng av David idag som han vunnit i spel. Jag vill ha gardiner till vardagsrummet är bara inte helt säker på vad det är jag vill ha. David skulle ju tvätta ikväll men vi bytta faktiskt, på min vilja. Louise är så snäll och sömnig ikväll så hon har varit med David helatiden sen han kom hem och jag tycker det är skönt att pyssla med något ett tag. Tvättstugan är hemsk här, vi betalar för höga hyror i detta hus för att behöva tvätta i ett äckelrum med maskiner från typ 70-talet och parkera vagnarna i porten. Imorgon ska jag ringa till hyresvärden och gnälla över lite av varje. Göra ett nytt försök att få lite mer utbytt här.
Nu är fisen hungrig tror jag stånk och stön från soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0