Hur blir det idag?

Idag gick vi upp 10. Är Ungefär 00-10 våran natt just nu? Då vill jag göra den till 22-08 istället. Och redan från 20.00 för Louise kanske vore något. Mamma och pappa time två timmar varje kväll! Tror Louise kommer vilja sova ungefär kl.12 i en-två timmar idag då. Och igen vid 14-15. Och igen vid 18-19. Fast Vore bra med mellan 16-17 BARA för då kanske hon kan somna till 20 för natten. Men nu var det vad jag tror inte vad jag vill. Om hon ska sova 15 timmar/dygn kan 3 vara på dagen och 12 på natten vara perfekt. Just nu vill hon nog fortfarande sova tregånger/dag men jag tänker att det kan bli två gånger snart.
Vi får se hur dagen blir. Jag känner mig helt OK, behöver nog inte sova middag idag. Amanda kanske kommer tror jag. Vi vaknade visserligen många gånger inatt men det var korta stunder och vi gick aldrig upp. Nu dricker jag min frukost välling, dubbelkopp och Louise sitter för sigsjälv i sin stol. Tror både hon och jag väntar på att hon ska få något i blöjan..... får se om det blir någon prommenad. Tror inte det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0