Influensan

Nu sover fisen igen och David är kvar på jobbet til 21. Hon sitter i selen och vi har dammsugit...slipper gärna kvällsgnäll idag så jag är glad om hon sover förbi det. Vågar inte lägga ner henne då vaknar hon nog. Jävla influensan! Jag är så rädd att Louise ska få något. Att David ska bli smittad på jobbet eller något. Morgan är jätte sjuk och vi kan inte träffa Malin. Pappa är tydligen också dålig så ingen därifrån kan hälsa på oss. Lång tråkigt men jag vill verkligen vara försiktig. Jag vet att lite snuva inte är hela världen men jag vill inte att Louise ska behöva stå ut med det hon är ju så liten. En prommenad får det bli imorgon iallafall. Frisk luft är bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0