Ingen bra natt

.....det blev inte alls en bra natt. Men man får inte sluta hoppas för det. Hon är alldeles för söt och härlig nu för att jag ska vara trött iallafall. Nu provar vi det där med att passa tider igen. Barnmorskemottagningen nästa. 10.30. Får vi se hur det står till down there. Blir väl blodvärde och vikt också. Har inte vägt mig sedan ett par veckor efter förlossningen så det är två månader sen. Då hade jag gått ner 14 av dom 24kg jag gick upp... Skulle jag gå ner som där naturliga amingens 0,5 i veckan skulle jag vara på min start vikt nu och det är jag ju inte. Jag har inga höga förhoppningar. Så jag inte blir besiken. Vet ju själv att jeansen inte går på alls. Järnvärdet borde vara kanon eftersom jag dricker minst två koppar välling/dag och den är berikad med järn och massa annat.
Nu ska jag pyssla om Louise. Hoppas hon vill sova när jag hoppar upp i gynstolen. Vill ju inte undersökas till en skrikande bebis heller. Då kan det bli jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0