Inte på topp

Lilla söta fina Louise mår inte helt bra. Det är så svårt att sova när magen krånglar. Jag tror inte att hon har mjölkprotein allergi för då borde hon ha mått bättre nu. Hennes tarmar har helt enkelt fortfarande inte mognat. Sista testet skulle kunna vara glutenallergi. Hoppas stackaren inte har det. Får se om bvc har bra råd. Så hon kan få börja sova i lugn och ro utan att vakna hela hela tiden. Hon hade en rejäl pruttstund här och fick utt massor av hemsk luft efter det var hon glad och sitt goa underbara nyfikta hon men sen började det om igen. Hon är inte skrikig med väldigt gnällig. Snart kan tänder börja komma också, hade hoppats att magproblemen skule vara över tills dess. Åh vad jag vill att min älskling ska få må bra! Jag blir så förtvivlad för hennes skull. Nu måste det väl endå vara nog? Hon har inte velat äta idag. Det är inte likt henne. Har ammat tre gånger sen imorse. Hon sover iallafall bättre än igår. Men fortfarande inte långa stunder. Jag är också trött. hade kunnat sova på morgonen då sov hon två-tre timmar(fast med två snuttstunder), det hade jag mått bra av. Stackars David har inga roliga tjejer att komma hem till idag. Hoppas han kan lysa upp tillvaron lite. Annars har Malin och Morgan gjort det, dom kom förbi och fikade, Malin stannade ganska länge. Det är mysigt med sällskap. Är Louise lite bättre imorgon ska jag gå dit och spendera kvällen. Skönt att komma bort från lägenheten en stund. David jobbar kväll imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0