Jag är en napp!

Mitt barn har börjat äta mer. Hon äter upp all mjölk och tar inte tutten om det bara kommer två strålar. Det ska vara mycket mjölk. Det ska spruta. Detta är nytt, jag brukar ha ca 400ml föt mycket/dygn. Nu har jag en pump och den ligger. För jag orkar inte pumpa och sen mata och det blir ju inget över till frysen. Gud vad mycker mat hon vill ha innan hon är nöjd! Napp är inget vi använder här. Napp är min funktion. Det tycker jag inte är jätte roligt. Det tar mycket tid. Jag leker hellre eller gosar. Hon börjar fatta hur man gör för att få det precis som man vill ha det nu. Bortskämd kanske, men det ska hon vara. Det har blivit lite väl snuttigt och nära nu när hon varit hes bara. Igår när jag och Malin satt i köket och fikade och jag vaggade Louise i famnen slog hon upp ögonen så fort jag satte mig, och stängde dom direkt jag ställde mig upp. Fem gånger gjorde hon detta tills jag bestämmde mig för att nästa gång ger jag upp. Då sov hon vidare fast jag satt. Imorgon är David ledig då ska jag nog gå ut och gå, jag behöver luft. Inte så lockande att böka på Louise och ta ut vagnen och allt i detta snöväder som vi har idag. Lite besök skulle vara trevligt!!! Ta med vaniljsås för jag har en äppelpaj och en rabarberpaj i frysen som har ropat på mig i flera dagar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0