Kalas!

Kusinkalas idag. Mina kusiner Marie-Louise och Ann-Sofie med familjer åkte ner från Avesta och hälsade på. Och Elle kom från Stockholm. Full rulle uppe på Nyforsgatan 9 med andra ord. Louise har varit glad och snäll. Hennes garderob innehåll är dubblerat då vi fått ärva från tremänningarna. Jätte fina kläder.Nu behövs inga kläder i stl. 68 längre ;p. Jätte kul att träffa alla!

Gissa när vi vaknade idag? 10.45. Det händer inte hos oss. Vi är alltid vakna före 09. ALLTID. Ställa klocka fanns inte en tankte på då vi inte fick Louise att sova förns 02 och migsjälv förns efter 04 igår. Jag brukar alltid kolla på klockan när jag nattammar med gjorde inte det för jag nådde den inte. Och att det var ljust ute tänkte jag inte ens på...Älskade underbara BUSUNGE! Stressigt värre när vi gick upp. Självklart massor av tjaffs då vi ville prioritera olika saker innan dom kom vid 12-12.30 tiden. Tack Louise för att du inte vaknade på fel sida idag, för det gjorde verkligen David. Jag fick blandade känslor av panikstress och total lycka. Tar gärna repris på sovmorgonen, men inte nattvakan. Spännande att se hur nästa dygn blir. När ska Louise få rutiner? Just nu är allt upp och ner och helt oförutsägbart. Jag tycker mycker om mina kusiner och deras härliga kids.

Louise sover nu i Davids knä och jag ska vika med alla nya fina kläder. Ikväll blir det varmamackor och te har vi bestämmt. Inspirerade av Elle. Hon har också åkt. Vi träffades drygt fyra timmar men hann knappt prata. Lite synd men vi ses snart igen. Min fina syster!

Birck, Frej, Charlie, Felicia, Louise och Nellie!
Många knän att sitta på för Louise!


Kommentarer
Postat av: Elle

Du är finast sis! Vi ses snart! KRAM!

2009-11-15 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0