Kim Lindéns bekännelser del 2

Jag har världens bästa dotter! Hon är så galet duktig och värsta stålbruden! Det gick hur bra som helst när tanten stack in dom långa vassa nålarna i hennes fluffiga lår! Snabbt till tutten efteråt och sen sken hon som en sol, och visade sina bästa sidor för tanterna. Vi har fått läkertid på måndag, på barnmottagningen så då får vi hoppas att bonusmormor jobbar! Bra att det blidde på måndag för då kan Louise få ha med sig både mammis och pappis.

Fick en del råd redan idag. Men det gäller att mamma orkar också. Nu håller vi tummarna på att Louise snart är en 3-måning med bra mage och djupare sömn. 6060g, 61,5ch och huvudomfång 40,5cm. Hon ligger på medelkurvan. "Medelvärdig" sa sköterskan. Hon är ju supervärdig för mig...

Amanda har varit här och fikat smörgåsar med mig. Louise deckade en stund. Hon har nog bra ont...Dumma nålar! Men dom är ju bra egentligen...Snart kommer Malin förbi. Tänkte hon kunde ta fisen ett tag så jag kan förbereda middag innan David kommer hem för en gångs skull. Men jag tror inte Louise kommer tillåta det. Fast hon behöver sussa lite till nu. Dammsugning pågår...=)

Det var skönt att vara på bvc, känns bättre efter att fått påminnas om att det faktiskt finns andra föräldrar som också har samma bekymmer. Bara att jag råkar vara bekant med just bara föräldrar vars bebisar älskar att åka vagn, äter max var 3e timma och sover 10-12 timmar i följd.....Louise är iallafall världsbäst på att charmas! Hon kommer nog showa för mig och Davis som jag gjorde som liten(och stor tyvärr) ......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0