Lata jag

Om det inte vore för influensan skulle jag gå ut med Louise mer, såklart. Så rädd är jag inte för att prommenera med min dotter! Då kunde man ju svänga in på kafé eller så och trösta om hon blir arg. Nu är det influensa och bara utomhus vistelse som gäller och då tycker jag det är onödigt bökigt att hålla på med kläder, vagn, trappor och allt för att ta ut en vaken baby och hoppas att det sak gå bra. Jag vill och längtar något otroligt efter frisk luft. När David kommer hem på kvällarna är det midag, diska, bada Louise och oftast något att tjaffsa om sen är det nattning, tuttar och full fokus på baby för mig. Blir inte av att jag går ut själv heller. Bara när David inte orkar hämta pizzan. När vi byter ut laga mat och diska till hämta pizza då hinner jag gå ut. Till pizzerian.
Nu har Louise sovit en timma. Så länge sover hon nog inte fler gånger idag. Så vi stannar inne. Jag är lat va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0