Ligger på latsidan

Nu är det lördag igen...lördagar brukar innehålla lite shopping, fika och prommenad men istället har Louise och jag legat på soffan hela förmiddagen. Nu har jag precis fått duscha, hon fick sitta och titta i sin babysitter så länge. Nu äter hon som om hon ingen mat fått på hela dagen. Det har hon naturligtvis. En del av det under tre timmar på soffan....Vi vill inte ha svininfluensan!!! Det klokaste känns att vara hemma. Gå ut och gå kan man ju göra, men handla kan vi göra utan bebisen. David jobbar. Imorgon också. Men det blir mys för det. Ikväll ska han laga middag och sen blir det tv. Körslaget/dansbandskampen brukar det bli. Dansbandskampen bara för att både jag opch David är smygkära i Settman. Han är för underbar. Jag skulle inte tacka nej till en dand med honom. Körslaget för att Larz-Kristerz Stefan är med, nu är det ju final. Han kommer ta detta. Älvdalingarna och övriga L-K fans röstar ju som om hög telefonräkning vore det bästa man kan få. Jag ska ta mig lita fika strax. Louise ska säkert sova igen, hon gillar ju att sova dagtid. Nattugglan verkar hålla stadigt på vakenperiod 03-05. Sen sov en halvtimma och vakna igen. Kul tjej. Mamma gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0