Lövbiff


Lövbiff, bea, wookade grönsaker och romansallad

Nu kör vi komjölksfritt en vecka, testar för louises skull. Känndes lite jobbigt att kluta ut vad man lagar, gillar inte sojagrejerna. Men jag har varit och handlat och det var inga problem att få ihop ett gäng måltider. Man måste ju inte ha grädde och ost till allt ;p Det var skönt och kulö att gå och handla, tog mig god tid. När jag kom hem fanns en nöjd tjej och en nöjd pappa väntandes. Fik laga mat och diska också. Rätt skönt att få pyssla med sånt faktiskt. Men nu är det kvällning och jag är Louises. Kommer nu upp från badet skrikandes...dax för mammis!


Kommentarer
Postat av: matilda

ser helt enormt gott ut. skulle doda for bea...

ha en bra helg kim!! pusskram

2009-11-20 @ 03:39:54
URL: http://matildabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0