Mot Strängnäs!

Nu åker jag och Lillfluffo hem till hennes mormor för helgen. Kanske blir lite glest i bloggen undertiden. Vi ska bara stöka till, äta mammas mat och lata oss. I eftermiddag kanske vi ska träffa Jessica. Mormor är ju Louises favvo så det blir nog tillfälle för mig att gå och sola lite kanske, ta ett varv i präntaren med lillebrorarna om de har tid. Louise har hängt på sin pappi hela förmiddagen så jag har fått en skön dusch och packat väskorna, helt sjukt vad packning det går åt till två nätter med en liten kräkfia! Extra kläder till både henne och mig. Tur man har mammas garderob att rota lite i om det behövs. Tvättmaskin har hon ju också. 
Nu åker vi! 

Kommentarer
Postat av: Elle

Hoppas att ni får en jättemysig helg hos mamma! Kramar!

2009-11-27 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0