Räkfrossa!

rakor
Plock med räkor framför tvn ikväll. Alkoholfri cider till det.
David kokar fond.


Louise har haft en gnällig dag. Jag har faktiskt inte varit så gnällig. Fisen har fått på tok för lite sömn. Svårt att koppl av när hon blivit för över trött och får ännu svårare att somna. Nu sover hon som en stock. Jag tror faktiskt hon kommer göra det ett tag.
Tur att man har vänner som går med på att man står upp och fikar med babyn i selen och skriker över dammsugaren. Louise deckar innom fem bara man sätter på den. Vore bra om det var en vaggvisa eller något istället. Nu börjar dopplanerna ta form. Kommer bli ett mycket fint dop. Det betyder mycket för mig.
Min syster ska sjunga en låt för dopgästerna som är från mig till Louise.
Ser dopet som ett sätt att fira att våran fantastiska dotter kommit till oss. Att hon finns här.


Kommentarer
Postat av: matilda

a vad det kommer bli ett fint dop! nar ska ni ha dopet? pusskram

2009-11-23 @ 03:50:05
URL: http://matildabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0