Sent eller tidigt

Jag har gett upp... Mitt barn vill inte sova. hon vill leka. Så nu ligger hon i sitt gym.
Inte en enda lägenhet i nyfors lyser, jag lover. Klockan 05 på lördagar sover alla utom vi.
Hela helgen kommer bli ett trötthets helvete och jag kommer vara ett stressat vrak. Tänker på allt som ska fixas. Vill stänga in mig i sovrummet med Louise och sova allt vad det går när hon blir trött.  Daavid ligger och sover på soffan. Hoppas att Louise ska somna vid nästa amning. Långt dit för hon kräktes nyss för att hon fått lite för mycket. Jag vill inte vara med just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Elle

Om det är till någon tröst så vaknade jag kl 6. Kl 7 gick jag upp och kl 9 hade jag städat hela lägenheten. :) Här ligger man minsann inte på latsidan heller fast att det är lördagmorgon. kram

2009-11-14 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0