Sjuk unge!

Min bebis är hes!!! JÄTTE HES! Det svider i hjärtat på mig när hon låter. Hon har ju uppenbarligen ont i halsen! När gjorde jag så hon bled såhär? Hon mår bra i övrigt, är som vanligt ingen hosta eller feber. Får hon det vet jag inte vad jag gör! Vi gör allt vi kan för att hon inte ska behöva skrika minsta lilla med sin klena röst. Vi har sovit ganska bra inatt igen tycker jag. Hon körde nya tider men det funkade. Hon snuttade korta stunder och somnade om. korta alltså typ 2-5minuter. Et gång ville hon bara gosa. Inte ens kissat på hela natten, inte igår heller. Till och med hennes glädjerop från babysittern är hesa. Usch! Vi stannar såklart hemma idag! Inte min mamma hon åker till Thailand för två veckors semester...

Stackars halssjuk baby i omatchande kläder. Hade strukit hennes jeansklänning och köpt vinröda fina strumpbyxor men vi spar det till en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack :)



Åh, vilken fin flicka du har! Hur gammal är hon? Hoppas hon kryar på sig snart, det är inte roligt som mamma att se sitt barn sjuk :S

2009-11-03 @ 18:19:11
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: jessica

Aw vilken sötnos hon är! Åh det är hemskt när de är sjuka, min lillkille är jätteförkyld och bara snorar :/

2009-11-04 @ 11:51:12
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0