Sjukhusbesöket

Läkerbesöket gav inget. Orkar inte skriva mer än så. Louise skrek i bilen fram och tillbaka. Badrummet är fortfarande inte städat. Vi har inte gått ut fast David är ledig. Jag trivs dåligt med att vara inne människa. Jag vill ut. Vill röra mig. Vill att min dotter åtminstone en gång i veckan kunde sova lite mer än 2,5 timma.
Jag vill bara gråta idag. Orkar inte tänka. Middagen blir trist mat från frysen för at jag inte planerat något annat.....
Mysig dag för familjen? Absolut inte. Värdelös och onödig dag som jag helst sluppit!!!


Kommentarer
Postat av: Elle

Gumman då! Se det som positivt iaf, för om de inte hittar något fel så är det iaf bra. Men jag förstår att det hade känts skönt att veta något konkret. Hon blir nog glad när tomten kommer iaf :)

2009-11-30 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0