Soppa & hembakat!


Rotfruktssoppa med falukorv och hembakta rågsiktskakor.
By me =) 

Louise skriker inte ikväll. Kanske saknade sitt hem och sin pappi?
Fast hon släpper mig inte. Men det gör inget. Fortsätter att ta hand om mitt barn afrostyle.
Eller kängrustyle, har upptäckt att man kan vända henne i babybjörnen. Hon gillar det.
Undrar om jag ska ta en brödbit till...
Farligt gott med hembakat!
Jag är sugen på allt man gör av komjölk ikväll.
Tänkte unna mig chips som David köpt. Tror ni jag ör sugen på det nu då? Näää.
Vill ha ost, varm oboy och andra saker med komjölkprotein i.
Jag tror ju inte ens hon har allergi med han lovar att fortsätta utan tills vi träffat läkaren.
Imorgon. Då blir det gräddig middag och ost till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0