Sovmorgon

Vi har legat och dragit oss länge idag...skönt! Man är glad om man får sovmorgon efter en pigg natt. Hon körde vakna 01 och äta sen vakna 03-05 igen. Men sen sov hon gott. Jag tror faktiskt vi sover lite mer nu, jag känner mig mycket piggare så det måste vara så. För inte har jag anpassat mig till mindre än 4 timmars sömn, det kan man inte. Nu sitter hon och myser med sjöhästarna i sittern igen och jag har druckit min mumsiga godmorgonvälling. Tänkte att jag kunde ta ögonmått, vad blaskigt det blev. Synd. Undrar vad det blir för en dag idag...jag behöver lite luft iallafall känner jag. Och troligen lite fika?!

Ligger på skötbordet och bajsar under favorit mobilen, här trivs hon kanske allra bäst. Så där står vi och vaktar ett bra tag varje dag....


Kunde inte vänta till farsdag på söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0