Strängnäs

Lite Strängnäs rapport.
Vi har det bra här hos mormor/mamma men Louise håller gnället på nivå 100. Dels har hon nog sin magknip och på det är hon lite påverkad efter 3mån sprutan tror jag. Ont i kroppen. Möjligen lite låg feber. Sover inte så bra, svårt att komma till ro. Tur att mormor har en dammsugare hon också!

Bilturen hit vet jag inte ens om jag vill berätta om.....vi åkte när hon somnade, men hon vaknade såklart av att jag satte ner henne i bilen. Innan vi var ute ur Eskilstuna panikskrek hon och vi stannade för att trösta med mammas tutte. I Härad stannade vi igen då hade hon panikskrikit så att hon tappade andan och rösten, jag trodde hon skulle dö och grät själv. Sen skrev hon sista biten hem och somnade på stört av att jag spreng in med henne och rotade fram dammsugaren. Vad ska jag göra då??? Kände mig som den uslaste mamman på jorden som tvingat min dotter att åka bil. Vi tar troligen tåget hem.

Blev inget träffa Jessica utan full fokus på Louise igår. Hon höll oss sysselsatta till sent och jag gick och la mig med henne utan något alls fredagsmys med mamma och Joakim som också var hemma. Natten...ok, hon kan ju inte ens ligga still när hon sover min lilla trollunge. Nu sover hon i sin sele till ljudet av mammas bloggande...som vanligt vid den här tiden alltså. Vi har varit ute lite iallafall. Dammsugning och tutte och bära runt räckte inte så hon fick åka sele tills hon somnade då hoppade hon i vagnen och jag fick gå ett varv i präntarn.
Köpte middag och lite julkläder på lindex till lillgumman. Jag lägger upp lite bilder imorgon kväll eller på måndag.

Jag känner inte för att vila just nu. Louise sover nog ett tag. Hoppas jag. Mamma ska nog vila hon med. Hon håller på att bli sjuk. Tänk om Louise blir det? Gode Gud i himmelen låt min älskade baby slippa influensan hon har ju så himla mycket besvär iallafall!!! PLEASE! Jag kanske inte hade varit riktigt lika orolig om Louise var en "lättare" bebis....men hon har ju et redan så jobbigt!!! Be en bön för min dotter....tack!

Vi längtar efter David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0