Tack Amanda

Eftermiddagen har sprungit iväg. Amanda har varit här. Så himla trevligt för mig att få babbla lite med henne! Stackare. På söndag blir det dop-planerings träff! Så kan vi äntligen spika hur vi ska ha dopet snart. Vi har också pratat om hur sommaren skulle kunna se ut jobbmässigt och lite sånt. Louise har somnat för fjärde gången nu, blev inte riktigt som jag tänkt. Men hon sover korta stunder iallafall. Jag har inte hjärta att störa hennes sömn idag för hon är gnällig. Magen. Jag har inte ens satt på tvätten idag. Har haft för trevligt. BRA! Jag är säker på att David inte bryr sig om att jag har varit lat. Började iof plocka lite i louises skåp nu när jag ska packa in nya kläder måste jag börja lägge undan lite annat. Hennes BB-påse är klar nu med första kläderna, förlossnings journal och berättelse, kvällstidning från födelsedagen mm. Men har en hel del annat att plocka med där inne. Får inte plats! Sätta upp en vägghylla behövs och så måste jag ha plats till sängkläder, filtar och sånt någon annanstans än i skåpet. Intressant? Mitt liv i lägenheten här hemma är inte så spännande att läsa om kanske. När influensavågen är över/mindre ska vi ut på äventyr igen. Fast jag tycker dagarna är så spännande med Louise vart vi än är. Hoppas familjen pappa är friska snart så jag kan åke dit och våldgästa. Känner för lite barnvakt och bastubad =) Pappas goda mat också. Mamma kommer hem på onsdag David ska hämta på Arlanda. Dumma, då får Louise och jag vara själva hela dagen!!! Klart han vill ställa upp för sin svärmor! Känns som det var igår mamma åkte...två veckor går fort! Inte nu i helgen men nästa tänker jag åka till mammi, när David jobbar. Första advent helgen.
Nu sitter jag mest och planerar och tänker...onödigt att skriva i blogg om det. Kanske ta fram papper och penna....eller en vanlig kalender!

    Louise & Amanda                     Sötnos och mammis-jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0