Tidig morgon idag

Varför vill inte min dotter sova????!!!!! Nu har jag varit vaken sedan tre när hon vaknade tredje gången sen vi la oss 22.30, klocka är åtta nu. Hon har bara sovit ett par korta stunder vid bröstet sedan dess och borde vara jätte trött. Nej då hon sitter och har skoj i sin stol. Jag vet inte hur jag ska hålla mig vaken. Väntar nu på att få sova förmiddag brukar bli ca 2 h somnar vid nio-tio tiden. Borde bli tidigt idag. Snuttighetens natt har det varit. Hon gnäller om jag råkar ta bort bröstet innan hon sover och när hon har svåt att somna då blir det väldigt mycket mat. Hon har ätit en häst till frukost. Minst. Snart blir det selen och dammsugaren tills hon sover tungt, då jag kag lägga mig också innan jag ramlar och somnar ifrån barnet...! Hon ska väl äta en gris också innan dess. Hesheten är kvar fortfarande inget annat. Håll tummarna på att lilla pigga matvraket får må bra!

Kommentarer
Postat av: Liw

Ok, då är hon inte så gammal :) Hur funkar allt då, har ni kommit in i vardagen så att säga?



kram

2009-11-04 @ 10:22:14
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0