Afternoon tea på slottet

Nu är vi hemma igen. Fy så jag mår! Äckligt mycket hade dom på buffén. Har helt klar överdoserat. Men det var jätte mysigt. Först scones, bröd, paj, minipizza, ostar och marmelad sen bakelsebuffé, hur mycket som helst. Galet vad vi tog för oss....och åt upp! Två omgångar sconesbuffé innan bakelserna. Jag och Amanda smider stora planer om Louises dop :) Hon har föresten varit världens snällaste baby hela tiden. Hon bajsade visserligen TVÅ gånger men det tog Amanda hand om. Hon sover som bara den idag. Varför inte detta på natten??!


Tack snälla, fina Amanda för en värdefull dag! Jag är precis så mätt och illamående som jag ville bli ;-p


Kommentarer
Postat av: yasmine

Det var du värd mamma Kim! Jag efterlyser ett foto på mig och Louise! :) Tack för smset, btw, vad hon var fin!

2009-10-25 @ 14:16:25
URL: http://yasmiiiine.blogg.se/
Postat av: Pety

vilken liten sötis :D

2009-10-26 @ 21:17:00
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0