Bajsrekord!

Nu är alla bajsrekord slagna, tyvärr offrades byxor, body tröja och mammas tunika, trots trygga pampers blöjan. Mjuka fina byxor från Zara som moster Elle köpt och fina koftan från cubus, helt ny body med jätte fina figurer på, tack och lov klarade sig ullsockorna! Nu är min dotter trött vill jag lova efter denna bajs succé. Det måste ha varit den vibrerande stolen som gjorde det! Det går bra idag! ick inte så bra att lägga henne i spjälsängen för att sova dock eller ta tillbaka nappen igen, men jag är så glad för allt det andra. Julafton för mamma!!!

Trött mästarinna!

 


Kommentarer
Postat av: Pety

hihi tackar :D men det går inte alltid. idag lyckades min mamma få henne å ta den en liten stund oxå. ska prova senare ikväll oxå :) men min dotter får oftast kväljningar. bara nån gång ibland nu som hon har lyckats tagit utan problem :)

2009-10-27 @ 17:27:49
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mamma till lilla Neville

Åh tack :)Hehe, var fler som sa som du ;) Jag tycker att det ser stökigt ut när det står så mycket skor och alla jackor hänger där ;)



Hoppas allt är bra! Ha en underbar kväll"

2009-10-27 @ 17:48:24
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Isabel

Åh nej. Jag förtränger och förtränger dem där bajsgrejerna. Mitt barn ska ju liksom vara en liten ängel som varken kräks, gråter eller bajsar ner en hel våning... ;-) puss!

2009-10-27 @ 22:20:45
URL: http://isabelwaland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0