Dammsugaren är barnvakt


Solstråle! Efter nästan två timmars sömn till dammsugaren. Vad kostar det att ha den på i timmar varje dag? Hon soven så gott till den. Någon slags bajsstrejk pågår, men ofrivilligt. Jobbigt för henne men det går ganska bra idag iallafall. Vi gick ut 09.30, skrikande men somnade fort i babybjörn och sov ett bra tag i vagnen, fikade med Malin och Morgan på Tingsgården sen gick vi och köpte vantar och halsduk till mig. Hemma 12. Sen dess har hon nästan sovit hela tiden. Jag har inte vilat men är heller inte dö trött. Nu är det matdax, hon missar inte det...Hon äter fortfarande väldigt ofta tutten åker ut minst 20ggr/dygn och jag försöker verkligen minska det. Så svårt att veta hur man ska göra ibland. Jag vet att det är god tid att börja styra lite rutiner på mat och sömn, men det är inte lätt...jag vuill inte bråka med henne heller. Önskar faktiskt att någon kunde bestämma precis hur det ska vara, Louise kanske ska få fortsätta göra det? Är jag en dålig mamma då? Kommer hon äta varje timma, vakna varannan och sitta i mitt knä när hon är 18 år också om jag tar det lugnt med att forma vardagen?

Kommentarer
Postat av: Elle

Mamma upp i dagen! Hörru sis, sover du aldrig? sov när hon sover, även om det är på dagen...

2009-10-14 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0