Dammsuger dom nu igen?

Louise har haft lite svårt att somna och sova länge idag. Så jag dammsuger lite igen, efter besök av Malin och Henki. Undrar vad grannarna tycker? Hör dom? Jag tror det...borde jag fråga? Det är lixom enda sättet att få henne att sova djupt...Under tiden som damsugaren är på fixar jag lite med kläder och sånt. Enda jag faktiskt behöver göra är skura badrummet, men det gör jag faktiskt inte med Louise på. Fisen är snuttig idag, men hon snuttar inte bara på mig utan lite nap, lite tumme och lite filt också. Ska prova silikonnapp sen, kanske bättre. Vill helst att det blir napp för hennes del, tyg och tumme kan man ju inte ta bort sen. Glömde kameran idag. Vi fikade såklart på Tingsgården. Tänkte ta Sylvia, för deras god macka...men inget skötbord där och med bajskalasen som hålls sedan jag började ge henne droparna bör skötbord finnas. David tror han hinner hem till 17 idag. Skönt. Vi ska äta grönpepparsås tror jag. I love! Köttsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0