David är pigg

Davids lediga måndag igen. Hans är faktiskt ledig till imorgon eftermiddag nu! Oj vad bjöjor han ska få byta. Nu ligger han iof i baded och tar en skön morgon. Jag har Louise sovandes på mig, hon har ju natt nu. Jag börjar känna att jag verkligen vill bryta henes nattsnuttande, jag tror hon åt mer än hon sov i natt. Helt ärligt jag orkar inte amma som i natt 22, 00, 01, 02.15-03.30, 05, 06 och såklart 07 och 09. Hon är som besatt av tutten och ser inget annat, försöker anropa henne tillbaka till oss här utanför bhn. Inatt var en extra besvärig natt. kl 07.30 kom David in till oss och jag sa att vi skulle försöka sova en stund till, gör det du med sa jag. Jag är för pigg. HAN ÄR FÖR PIGG! Vad SKÖNT! David vill att vi ska ut och åka bil idag. Jag vill ut och åka vagn, eller dra vagn, prommenad! Får se vad det blir. Jag brukar var klädd och klar nu. Varken jag eller Louise är klädda ännu! Vart tog morgonen vägen? Ska bli intressand att se om någon nytta blir gjord idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0