David tog körkort

Grattis my love! Jag och David var och plockade ut alla våra hittills sparade pengar imorse till bil. Nu är han och köper. Det går undan. Hoppas vi har nytta av den. Shit vad nervös han var, riktigt kul att se honom sån, det var nytt. Trots förlossning nyligen. Jag och Louise har gått en ganska lång prommenad med Karro och Julia. Jätte skönt. Jag vill vända upp och ner på lägenheten och tokstäda. Jag vill verkligen. Känner hur det kryper i kroppen. Nästa vecka ska jag försöka få mycket gjort. Bara fika varannan dag kanske är en idé. Göra någon nytta varje förmiddag och prommenera på eftermiddagen. Om Louise vill. Hon harinte mått så bra idag, kunnat sova och äta men mellan det verkar hon inte ha det så bra. Det ÄR gaser, jag är säker på det. Massagen verkar inte tillräcklig. Jag äter bara snäll mat tycker jag. Kan det vata vetegluten eller nåt sånt? Jag är orolig för henne, vill ju att hon ska ha det bäst. Kunna ligga och snacka och flina som hon gör ibland. Inget sånt idag. Stånk och stön! Undrar hur kvällen och naten blir. Jag skulle behöva sova två timmar i sträck, det borde Louise också! Magen stör henne. Shit vilken lång natt det var inatt. Snart kanske David är hemma me en bil. Våra semesterpengar till i sommar :( Men nu har vi iaf transporten fixad. Bila till solen? Med ettåring? Nåja, JAG ÄR GLAD! Men jag kan ju inte vata helt nöjd, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Elle

Härligt! Nu kan ni storhandla på maxi :) Får du skjuts till stränkan i helgen då? hälsa och gratta! kram

2009-10-08 @ 15:11:33
Postat av: matilda

wow! hälsa grattis! :) nu ska jag snart hoppa i sängen, hoppas ni får en längre och godare sömn inatt! pusskram

2009-10-08 @ 15:33:02
Postat av: Oliver

Härligt ;P <3

2009-10-08 @ 17:39:16
URL: http://oliverlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0