Det går bra med flaskan!

Vi har sovit en stund nu. Vaknar och bytt blöja sen satte jag henne i babysittern, super förbannad såklart men jag ville prova och värma flaskan igen. Tog en liten stund innan hon förstod att hon skulle suga på flaskan sen åt hon up, det var vara ca 80ml nu men det räckte visst, hon hade ätit 1,5timma innan så. Efter flaskan somnade hon nästan om och nu ligger hon solstråle i babygymmet. Tutten kvar i bhn. Nu får man ju pumpa ut lite igen. Kul att prova flaska. Har gjort det i några dager hon har tagit den av David också, vilket är grejen med det hela, att han ska få kuna mata ibland. Men vad jobbigt att hålla på å frysa in 30ml hit och dit och tina skvättar. Värma och kyla under rinnande vatten...hur har man tid med detta? nej det blir inget flaskande mer än en gång om dagen för oss här hemma. Det är just nu bara för att vänja henne. Så att om någon händer kan man kanske ge ersättning i flaska. Nu harjag sovit en timma på dagen och känner mig jatte nöjd. Kommer föröska ta en lur till i eftermiddag. Fick inte behålla min tid på mvc imorgon så vi har en tom dag på också! Helt OK för våran del:)


Vet ni? Snart är det advent <3 Julstämmningen kommer vara på topp i år! Älskare lilla Louise kommer förgylla årets mysigaste månad, december, så mycket för hela familjen, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0