Rättegången

Idag har vi haft mosterbesök, besökt tingsrätten, fikat och shoppat! Elle kom redan vid 08 och gick med oss ner till rätten. Det gick fort där, vi var klara till 10. Insåg först efter att det nog var väldigt jobbigt att sitta där för jag hade ont i magen ett bra tag. Jag fick dom frågorna jag trodde jag skulle få. Känslan av att sitta så nära och att se brännaren var så jävla obehaglig. Äckel var nog vad jag kände. Skönt att kramas med andra stattare, och kul att få visa upp en vaken Louise också. Hon och Elle kunde sitta med där inne och höra på när jag vittnade. Det tog en halvtimma och lillbabyn var så lugn och sussade sött. Tack, Elenor och Mimmi för mysigt fika (gissa vart?) efter. Att gå hem själv och sitta med tankar kring allt hade varit tungt. Louise gillar inte heller när jag grubblar. Visste ni att man får tröstshoppa när man gjort något jobbigt? Jodå. Två nya skjorta, leggings, strumpbyxor och diadem. Jag har en ursäkt till för den som inte nöjer sig med tröst-ursäkten. Vi börjar ju med månadsbudget nästa månad, så bäst att passa på nu, duger det? Så nu har jag erkänt och ursäktat shopping. Igen. Strumpbyxor och diadem räknas föresten som förbrukningsvaror. Louise fick en ny sovpåse i stl 62. Alla jamaser har blivit för korta. Hon är lång, blir kanske supermodell? Nu är vi hemma och Elle har åkt hem. Fisen har gnällt ett bra tag men nu sover hon så otroligt sött på min tutte. Där kan hon få ligga en stund. Jag ska lägga mig och vila med henne strax. Vet ni hur mycket jag älskar min dotter? Och hennes pappa. Lilla, fina Louise du är våran ögonsten, vår stolthet och lycka, våran egen lilla dotter, vi älskar dig gränslöst.


Louise och jag myser i soffan, det tänker vi göra resten av dagen!

Moster Elenor och Louises krusiga, gulliga, lilla bjöjstjärt


Kommentarer
Postat av: yasmine

Skönt att det gick bra Kim! Även om jag förstår att det var jobbigt... Och SJÄLVKLART får man unna sig nåt efter det jobbiga! Det är man värd:)

2009-10-01 @ 16:24:19
URL: http://yasmiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0