Varmchoklad

Louise protesterar när jag tar upp henne ur babygymmet! Är det inte härligt? Hon har varit ortoligt lätt att sysselsätta den här veckan! Och sover gott gör hon också. Även om hon vill vakna varannan timma på natten och har kvällsgnäll så tycker jag hon är lättare och lättare att ha och göra med. Underbart! Oj vad jag älskar henne, hon är för go! Vi har ätit lunch med Jonas och Mimmi som följer rättegången på plats. Jag gick en sväng innan vi träffades, förbi statt igen. Stannade och tittade och kände hur det började svida och tåras, men jag ruskade av mig. Förstår intevarför jag ska gå där och bli sentimental, det hjälper knappast. Vilken bra arbetsplats det var. Och vilken god mat vi serverade där! Som min David lagade...mer sånt hemma tack! Ikväll ska jag hålla om honom, kramas och pussas. Jag var inte så rolig igår. Gnällde och var dö trött. Det är ju inte hans fel. Jag fick nog kanske för mig det lite. Men jag saknar hjälp av honom på nätterna...Jag saknar annat på nätterna också ;p
Jag önskar verkligen att han var ledig i helgen! Men jag har att göra iallafall. Henki kommer på lördag förmiddag och på söndag ska vi troligtvis på brunch. Bloggar jag för ofta nu? Vill ju inte ta mig för något som tar lång tid så jag blir sittande ganska ofta, men det betyder bara bra egentligen, att Louise inte är lika klängig längre. Fast idag fick ja iof frågan om inte jag ska sälja vagnen...just på stan ses jag mycket med selen. Malin kommer på fika snart, funderar på om det blir kaffe, te eller varm cacao på rismjölk? Jag får ju dricka varmchoklad, min abstinensgrej. Och dricker choklad, det gör jag 5 dagar i veckan också! Bra med kalcium och vitaminer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0