Ikea besöket

Det gick väl ganska bra med ikea. Hon sov vägen dit och där, satt i babybjörn på David. Tydligen jobbigt att använda selen? Visste jag inte. Hemvägen hängammade jag över bilstolen, haha. Det går när man sitter bak vilket vi gör. Hon behövde intensiv underhållning och det fick hon så det var OK. Vi köpte den vanligaste flickbabymattan av alla och den lampan som alla småflickor har till Louise. Tråkigt men bättre än ingenting. Jag ska aldrig mer åka bort utan att sova ut, jag kan inte tänka klart idag. Jag är så trött att jag feber svettas och mår apilla. Vi handlade för 1800kr istället. Suck! Mycler ramar och doftljus, en stor vit hallmatta (ja VIT), en korgstol, gästtäcke, gosedjur, diverse plock lixom.
Ikväll blir det chickenwings och bluecheese dip med grönsaksstavar till middag. oj, oj vilken bajsfest som just tog fart i knät på mig! Måste nog vara med och heja lite här nu...Sov gott sen, det SKA vi!!!

Louise i bilen, nöjd =)

David äter köttbullarna, jag tog lax. Blä!

Äckligt trötta jag på väg hem.

Bajsande helgfin pruttunge. Går och byter...

Och bajsar igen.
Vad ska vi annnars hitta på?



Kommentarer
Postat av: Oliver

Vart de inga gardiner?

2009-10-16 @ 23:21:18
Postat av: Anonym

2009-10-17 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0