Chokladtårta!

Nu är det lördag!!! Louise sover förmiddag och vi har ätit frukost. Nu är det som att vänta på tomten...snart är det jag och chokladtårtan!!! Jag drömde att jag tvångmatades två pizzor innan afternoonteat inatt, så jag inte orkade äta där. Hemskt! Hoppas det går bra att ha Louise med oss. Gillar inte att åka bil, nu ska vi åka Amandas bil. Snälla barn skrik inte i bilen! David tänker åka och fiska. Inatt var louise vaken många gånger men hon gjorde en ny grej. Hon släppte bröstet eter en kort stund och låg och vred sig lite nöjt tills hon somnade. Detta två gånger. Sen ville hon upp tidigt jag försökte till 7.30 att få oss somna om men hon ville leka, bajsa och prata, som hon ville fick det bli! Hennes söta miner på morgonen och jollrandet kan nog få vem som helst att komma över en lång natt. Jag har blivit lite dålig på att ta bilder. Får man föräldrapenning en 28e?
Trevlig helg!

Undrar vad dom har för tårtor....       


Kommentarer
Postat av: Oliver

Jag kan ta bilder!

2009-10-24 @ 10:22:14
URL: http://oliverlinden.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ååååh. Choklad, choklad, choklad. Wonderful. Min sambo fyller snart år och jag bakar chokladkakor, chokladtryffel, dricker varm choklad... oh... choklad är underbart.



Vad menar du med föräldrapenning "en 28e"? (jag försöker sätta mig in i det där systemet nu)

2009-10-27 @ 22:31:27
URL: http://isabelwaland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0