Äntligen lördag

Veckans bästa dag, lördag. Mumsig frukost efter en skön dusch och typ sovmorgon. Ligga kvar länge morgon iallafall. När solstrålen vaknade och inte ville sova mer gick jag ut och satte henne i sin babysitter och sa åt David att hans dotter var vaken, sen stängde jag in mig i sovrummet. Kunde inte somna om men det var skönt att dra mig ensam. Sen ammade jag Louise och sov en liten stund till med henne. Vi har haft besök av Louises farfar, farbror, gammelfaster och gammel farföräldrar. Och fina kusin Angelina såklart. Familjepizza, läsk kaffe och småkakor från frysen. Jätte fina presenter som vanligt. Innan detta packade vi in oss i bilden och for till skopunkten och h&m. Det blev tre par skor till mig ör 850kr. lite mer än vad jag hade tänkt lägga på vinterskor mer också fler. Två amnings bher till, är trött på att medvetet ta på mig nerkräkta bher faktiskt, ska jag amma 4 månader till ska jag ha 4 bher också. Och tossor till Louise. Fick ju inte plocka mer kläder till henne när David var med. Tur att han inte alltid är med för jag vill ha knästrumpor till mina nya stövlar och fler strumpbyxor till Louise. Sötaste tomte klänningen också. Dom har verkligen jätte fina kläder nu när vinterkollektionen kommit in till flickbabyn. Nu sover hjärtegullet på Davids mage efter flera försök att få sova. Hon har blivit så trött av alla människor. Orkar inte så länge när man bara är två månader...

Ingen av dessa tjejer är särskilt intresserad av kameran...

 


tossorna
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0