Sovmorgon?

Sitter och väntar på att moster Malin ska ringa, vi ska gå ut. Louise har somnat nyss, hon är alltid lite för tidig med sova förmiddag, men det gör inget. Inatt har David sovit med oss. Med snarkplåster, funkar lite faktiskt. Efter ett tag med sånna, om dom funkar, kanske jag kan börja slappna av och sluta känna mig stressad när vi sover tillsammans. Hoppas det. Så vi kan bli normala! Jag är så trött idag så jag vet inte hur jag ska ta mig igenom dagen. Jessica är förkyld så vi har avbokat. Synd, men bra att hon inte kommer och smittar oss med förkylningen. Senare i veckan ses vi! Jag och Louise flyttar ju till mammis i helgen! Jag och David började diskutera hur vi delar på kvällar och mornar med Louise igår kväll, så jobbigt men nödvändigt. Eftersom han sover hela nätterna vill jag kunna få sova lite längre en morgon varje helg. Det blev inte så i helgen och jag var sur över detta...det ena leder till det andra och ja helt plötsligt har man en dryg jobbig diskution sent på kvällen som leder till ingenting mer än att man blir trött och less. Jag kan inte släpa diskutionen utan at den leder till något och David vänder ryggen och vägrar prata för det är sent. Jag tycker att det är ju då vi inte sitter framför tvn, när ska vi anars prata...han tycker att jag väcker Louise när jag pratar, jag tycker att i så fall väcler han med sina snarkningar...han tycker att jag bara tuttar henne och han inte kan ta mogron och kväll, jag tycker att det finns massor runt amningen...ja ni kan tänka er...den som inte är med vet inte. Suck! Idag har han teoriprov, det kommer gå bra. Jag har gett honom en stor lycka till puss och nu ska han få vara ifred hemma och plugga. Vi blir nog ute ett bra tag, solen skiner ju! Jag har jeanskjol och strumpbyxor, jätte skönt hade aldrig kjol under graviditeten.

Tittar på när mamma och pappa äter frukost...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0