En sån mormor!

Nu är vi hos mamma och blir bortskämda i Strängnäs. Louise är mirakellugn. Igår lämnade vi henne kl. 19 på kvällen, mitt i den tid som borde vara toppen på skrikis. Men hon hängde lugn på mammas axel, sov på Olivers mage och bara hade det kanon. David kom och vi åkte en sväng i hens bil. Han är bra nöjd. Jag med. Nu har han åkt ut igen, han ville åka typ 7 på morgonen men jag höll kvar honom på frukost iallafall. "Lill-Fluffo" och jag stannat tills imorgon. Hon verkar ju trivas bättre här än hemma. Hon sover så gott. Mamma får ha henne idag när jag går på marknaden tror jag, hon är ju veteran. Jag fick tid att duscha sminka och spegla mig nu på morgonen, usch så jobbigt! =) Inte van att hinna upptäcka att man har en badhairday och skinket känns kladdigt och fläckigt. Har ingen sladd till kameran med mig. hon är såklart toksöt idag också! imorse vaknade hon tidigt på strålande humör och sjöng så alla vaknade lika glada! Härliga unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0