Förbannade jävla skit!!!

Idag är jag så arg!!! FAN FAN FAN! Jag satte på tvättmaskinen utan att lägga slangen i toan, tvättvatten i halva badrummet!!! Badrummet som jag inte hunnit städa på ett tag. Detta efter att jag badat Louise och själv duschat trots protester, det vad NÖDVÄNDIGT. Efter vi klätt oss behövdes det visst kräkas lite på båda också. Fortfarande renare än innan iallafall. Trötta, mega trötta kvinnor klarar inte att hålla hemmet på topp, eller alls. DAVID HJÄLP MIG! Helt plötsligt börjar jag se allt, hur köksluckorna ser ut, spisen kyl & frys hela köket behövs skuras! Tack snälla lilla underbara dotter som legat länge nöjd och glad i sitt babygym så jag fick upp allt vatten iallafall!!! Behöver bädda rent också nu är det nog kräk eller bröstmjölk i hela sängen, jag har väntat några dagar extra för att jag tydligen bytar för ofta???!!! Kan man bädda rent för ofta där en baby sover? Just det jag började morgonen med att bädda soffan och ta bort rester från chips och öl, DET VAR INTE JAG! En liten snutt ölkorv låg också på bordet. Mys! Ingen blött snus dock, hurra för det! Nu är Louise på kanonhumör iallafall, det var hon inte i morse. Jag är grå, gul, grön och vit i ansiktet, håret hann jag inte balsamera så det är helt utan glans. Just det, börjar bli gråhårig också. Vi ska såklart inte gå ut på brunch som planerat. Är för tröta. Louise är väl glad nu men jag är körd. Kanske kommer ut på prommenad? Men det finns ju så jävla mycker att göra hemma!!! Skura...JAG BLIR GALEN! Det kryper ihela mig, mitt trötta fula jag i vår äckliga smutsiga lägenhet!
Härligt att Louise är lycklig och underbar, hon är den bästa!!! Hon har verkligen jätte kul i gymmet! Jag ska väl passa på att göra nytta, skura en lucka eller kanske borsta tänderna? Ska väl hänga upp den där jävla tvätten också, och dra av lakanen i sängen...sen är väl klockan 18.00 igen!!!

Kommentarer
Postat av: Oliver

Jag får komma V44 och hjälpa till lite....

2009-10-18 @ 12:22:20
URL: http://oliverlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0