Förmiddags lur

Vi har sovit middag! Louise somnade strax före 10 och jag runt 10.30 sen sov vi tills 12. Nu är vi glada och piggare! Hon har fortfarande pjamas på sig. Sitter nöjd i sittern och jag har klätt på mig. Hade nog kunnat hoppa ini duschen utan att det hade gjort henne något idag, men det visste ju inte jag, jag får ta det ikväll. Nu siktar vi på prommenad till nästa lur, det är nog snart efter bjölbyte och mat.
Så lycklig över att vi, JAG sovit middag, jag är ju så dålig på att komma till ro annars.
David berättde för mig igår om att han är trött på att höra om att jag är trött så nu sliper han väl kanske det ikväll då.

Kommentarer
Postat av: matilda

da far han vara det tycker jag!!

2009-10-29 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0