Fredagsluncher

Skönt med fredag! Mysigt att ha David hemma i helgen tycker Louise och jag. Åh vad vi ska pussa och krama på pappa! Äntligen! Fredagsmys är verkligen något alldeles speciellt när man har blivit en liten familj. Jag har varit på lunch med Mimmi, Amanda, Helen, Lilian och lilla bedårande Rebecca! Något vi tänker sikta på att göra varje fredag. Louise ville också vara med lite, men mest sov hon sött över lunch, lilla raringen. Lilian och Rebecca följde med oss hem. Inte helt lätt att få in två vagnar, två skötväskor, två mammor och två döttrar i porten här och upp i alla trappor. Det är så kul att prata med andra mammor tycker jag. Rebecca har värmt upp Louises leksaker lite åt henne, så bra! Mer spännande med alla Davids sladdar som ligger längs ala lister. Något han måste göra något åt innan Louise börjar fara omkring och tugga på allt. Träffade Seppo på vägen hem och berättade att vi behöver åka och storhandla i helgen. Hoppas. Vill ju följa med, David köper så himla mycker skräpmat och onödiga grejer annars. Idag är jag glad och nöjd=kort inlägg. Ska jag gnälla lite över något så får det väl vara...nä jag är nöjd!   Tänka sig, hur ska detta sluta?

Hon kom definitivt inte från ovan, men hon är en ängel min Louise
Jag älskar dig, gullunge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0