Frulle och dammsugning

God morgon!
Har försökt i tre timmar att få lillfisen att somna om för jag tyckte natten innehöll lite för lite sova. Nu sover hon. Och jag är inte längre trött. Typiskt. Har ätit jätte god frukost, stor kopp välling, fröigt knäcke med salami och brie och ett stort rött äpple. Det är så att när David handlar kommer det oftast hem fyre, fem, sex ostar. Dammsugaren har sövt min llla hjärtetös ännu en gång. Undrar verkligen vad detta dammsugande kommer göra på elräkningen...stor skillnad? Ett tg hade jag ju på den 2-3timmar om dagen. Men jag måste säga att den har hjälpt mig forma Louises sömnrutiner dagtid. Hon sover ju nu mycket mer än första 6-7veckorna då det inte fanns någon som helst dag som liknade den innan. Nu är det samma varje dag. Upp vakna mellan 6-7, ligga kvar (kanske sover en stund till där) Upp och leka, mysa, äta till ca 9.30 (tidigare ibland när vi sovit väldigt lite)sen sömn 2-2,5timmar. Sen är hon uppe en timma och vill somna om det är då jag brukar gå ut. Olika hur länge hon sover denna gång. Halvtimma till 2,5 timma. Sova längre än 2,5timma utan mat det gör hon inte alls under hela dygnet. Ännu. Om jag nu inte ska vila så ska jag väl göra lite nytta nu istället. Pappa ringde vid 08 imorse, jag ringde upp vid 09 han hade hämtat Malin och Morgan och velat komma upp och hälsa på. Hade ju vart trevligt att få besök klockan 08 på morgonen? Tjejlunch senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0