Macklunch

Sitter och lyxar med underbar macklunch. Har varit å köpt ett dinkelbröd och tunnbröd. Bästa man kan få till lunch! Skulle tveklöst få i mig en påse tunnbröd på en liten stund. Har tagit en prommenad. Mötte en av dom andra mammorna från föräldraträffarna, vi bytte nummer. Kul! Pappa och Oliver kommer runt 16, David ska köra och kommer nog hem senare än vanligt. Hm..undrar vem som ska laga steken vi planerat till middag? Jag tycker inte om att laga mat till David. Han klagar aldrig och är aldrig taskig när jag misslyckas, men han är ju såklart alltid bättre. Jag kan tycka det känns bortkastat att jag lagar mat som han gör så mycket godare. Nu vill min baby ha sin mamma tror jag.

Hej på er! Nu har jag varit med i hela sex veckor! Visst är jag sötast?

Kommentarer
Postat av: matilda

helt klart sötast

2009-10-07 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0