Mamma är trött

Lång dag, trött som tusan. Illamående trött. Bultande trött. Sov jag inatt? Men en bra dag har det varit iallafall. David fixade provet. Inatt ska det sovas! Imorgon ska vi göra ingenting. Pappa skulle titta förbi på em, resten av dagen blir mys och vila, denna gången menar jag det. Skulle jag råka få lite energi finns ett stort skåp i köket att rensa och min garderob. Just nu vet jag inte vad energi är. Städa badrummet måste jag.
Så trött att det snurrar. Bums i säng när Louise somnar. Just nu sover hon bara bra på tutten. Lägger jag henne får jag börja om från början. Orkar inte det, jag är en lat mamma. Och hon behöver sömnen.       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0