Miniform

Dammsugaren verkar söva även vid kvällsgnäll. Hon börjar som vanligt gnälla lagom till David kommer hem. Jag hade tagit ut kättfärssoppa och tinat så vi åt direkt, hon satt i sittern och tittade på tv. Får man göra så? Hon verkar så nöjd av den, men är tveksam. Inte får man väl sätta bebis framföär tvn? Jag har iallafall gjort det två gånger idag. Nu har David åkt igen. Skulle hämta körkortet på posten. Är posten öppet nu? Ikväll hoppas jag att Louise hoppas över sin vaken period mellan 22-23, för jag tänkte somna tidigt. Vi har köpt miniform. 10droppar/måltid ska det vara, men jag kan knappast ge så ofta? Jag provar med morgon, fm, lunch, em,kväll,natt? Jäsp! Skönt att middag och disk och tvätt är klart, Jag har tom strukit! Vad gör man när man har en babybjörn på bröstet lixom? Hoppas vaggan passar ikväll, en stund iaf. Testade på dagen hon sov typ 2 minuter men låg kvar länge och tittade, bekantar sig med sin nya plats... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0