Morgonstund...

God morgon...

Så här sött ler min Louise till mig varje morgon när vi vaknar och en ny spännande dag tar start.


Varannan timma tycker Louise är lagom ofta för nattmat. 01, 03, 05. En av gångerna vill hon vara uppe länge, minst en timma. Så har senaste nätterna varit, verkan vara så hon vill ha det. Men hon sover bättre på dagarna nu, och på kvällarna. Vi kämpar på lite mer med att få henne att sova bättre i vaggan nu. Hon vill helst vara nära. Hon har fortfarande jätte mycket luft i magen, men nu kommer den ut lättare iaf. Och bajsar gör hon! Lassvis. Härligt. Idag hoppas jag på en lång prommis, men det blir troligtn lunch på stan. Trevligt det också. Men jag måste börja gå en timma om dagen. Bättre för sömnen, bulldegen och immunförsvaret. Pruttungen mår också bra av att mamma går med vagnen mer. Skulle behöva någon som ser till att jag håller detta. Längtar till fredag. Ikea. David jobbar lör-sön nästa helg =( Vad ska vi göra då? Åka till mormor igen? Louise saknar redan mormor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0