Nappträning

Det går bra med nappträningen idag!!!

Har varit ute en sväng, lunchat med mimmi och besökt H&M, var så sugen på lite luft, sällskap och bebiskläder. Fick allt! På vägen hem vlev Louise ganska missnöjd, låg och skrek. Prövar väl napen som vanligt...och hon tar den jätte bra! HELA VÄGEN HEM!!! Jag får hjälpa henne att sätta in den ivland men hon suger rätt nästan hela tiden och visar tydligt att hon vill ha tilbaka den. I trappen upp skrek hon igen och medans jag tvättade händerna när vi kom in. Tog upp henne och satte henne i babysittern som vi nu har satt batterier i. Den blinkar, vibrerar och spelar musig och det är fiskar i vatten som hon tittar på och lite plast att sparka på. Hon sitter och ler och jolrar, har det så bra!!! Jag blir såglad när det går bra!!! Nu ville hon inte suga men vi provar snart igen, intensivträning nu! TÄNK OM VI FÅR TILL DET! Ni skulle sätt mig när jag gick med vagnen och hon låg där med napen i mun, jag log stort och hurrade på henne, folk tittade på oss, jag kunde inte sluta le skickade massor med mms till alla! Oj vad hon gör mig stolt ibland! Babysittern satt hon i när vi åt frukost idag också och igår kväll, länge och hade det så bra. David jobbar ikväll. Så himla trist.

Nyshoppat.                                    I sittern igårkväll.           
    


Kommentarer
Postat av: Oliver

Du glömde att skicka mms till mig :(

2009-10-27 @ 19:30:58
URL: http://oliverlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0