Nattamat

Uppe med snuttig bebis. Sedan minst tre timmar. Hon somnar inte utan bröstet och sover inte om bröstet flyttar sig. Myrkryp i hela mig. När ska vi sova? Jag har inte sovit mer än mellan 23-00.20 och om två timmar är det morgon, Davids klocka kommer ringa han ska köra kl. 07. Innan Louise somnade skrek hon. Gapskrek, i timmar. Ingenting lugnade henne. Vi kunde inget göra. För någon timma sen kom det bajs och galet mycket luft, det var noh det. bara att skrikbeteendet var inte som det brukar vara när hon har luft. Hoppas det inte blir ofta på det viset. Jag är jätte hungrig. Man blir det är timmar med snuttis. Och trött! Jag måste sova minst två timmar om jag ska kunna funka imorgon. Louise sover såklart jätte bra på min arm här vid datorn, det gör hon alltid. Just nu önskar jag faktiskt at David kunde ta henne. Han har redan sovit mer i natt än vd jag gör på två nätter tror jag. Men nu går det ju inte at väcka honom. Om jag väckte han skulle han aldrig orka gå upp. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0